Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Augstākā vadība

Zvanu centra vadītājs

Vidējā neto mēnešalga Latvijā ir
Darbinieka algu ietekmē vairāki faktori, galvenokārt reģions, kurā viņš strādā, pieredzes ilgums, uzņēmuma lielums un citi.
Salīdziniet savu algu ar citiem cilvēkiem tajā pašā amatā un tajā pašā reģionā bez maksas un anonīmi.
80% cilvēku nopelna:
1 645 - 3 526 USD
10% pelna mazāk 1 645 USD
10% nopelna vairāk 3 526 USD

Algas aptaujā ir izteiktas neto.

Pamatojoties uz Algas.lv algu aptauju, 80% cilvēku Zvanu centra vadītājs pozīcijā Latvija pelna no 1 645 USD līdz 3 526 USD katru mēnesi neto.

10% darbinieku nopelna mazāk par 1 645 USD un 10% cilvēku nopelna vairāk nekā 3 526 USD.

Aptaujas pamatā ir darbinieku dati, kas attīrīti no galējām un dublētām vērtībām. Aizpildot bezmaksas, anonīmu aptauju, jūs iegūsiet precīzāku algu salīdzinājumu ar citiem cilvēkiem, kas strādā tādā pašā amatā kā jūs.

Amata apraksts

  • Uzraudzīt un vadīt dienas darbības klientu apkalpošanas centrā, nodrošinot efektīvu un efektīvu pakalpojumu sniegšanu.
  • Izstrādāt un ieviest stratēģiskos plānus klientu pakalpojumu uzlabošanai, darbības efektivitātes paaugstināšanai un klientu apkalpošanas centra kopējās veiktspējas uzlabošanai.
  • Vadīt, mentorēt un attīstīt augstu snieguma komandu no klientu apkalpošanas centra vadītājiem un darbiniekiem, lai sasniegtu organizācijas mērķus un uzdevumus.
  • Izveidot un uzraudzīt galvenos snieguma rādītājus (KPI), lai novērtētu klientu apkalpošanas centra operāciju efektīvitāti un kvalitāti.
  • Sadarboties ar citiem departamentiem, lai saskaņotu klientu apkalpošanas centra darbības ar uzņēmuma mērķiem un stratēģijām.
  • Ieviest nepārtrauktas uzlabošanas iniciatīvas, lai optimizētu procesus, tehnoloģijas un saskarsmi ar klientiem.
  • Vadīt budžeta plānošanu un kontroli, lai nodrošinātu klientu apkalpošanas centra operāciju rentablitāti un finansu efektīvitāti.
  • Nodrošināt atbilstību nozares regulējumiem un uzņēmuma politikai, saglabājot augstus klientu pakalpojumu un datu aizsardzības standartus.
  • Analizēt un pārskatīt klientu apkalpošanas centra snieguma rādītājus, sniedzot ieguldījumus un ieteikumus augšējai vadībai.
  • Radīt pozitīvu un motivējošu darba vidi, kas veicina komandas darbu, inovācijas un profesionālo attīstību.
  • Risināt komplikētus klientu jautājumus un sūdzības, nodrošinot apmierinošu risinājumu un klientu apmierinātību.

Uzņēmumiem - iegūstiet pārliecību, lemjot par algām

Nosakiet godīgi savu darbinieku algas. Jums palīdzēs detalizēts atalgojuma pārskats. Jums vienmēr būs pieejami atbilstoši algas dati.

Visizplatītākais darbinieka karjeras ceļš

Grafikā parādīts, kā darbinieki visbiežāk progresē karjerā. Noklikšķiniet uz amata nosaukuma, lai iegūtu sīkāku informāciju par datiem par algu.

Amats: Zvanu centra vadītājs - Augstākā vadība

Amata pozīcija ir
algu klasifikatora saraksta

127. vietā

Sieviešu īpatsvars amatā

n/a

Respondenta vidējais vecums amatā

n/a

662. vieta

Aukle

Mazkvalificēts darba spēks

Salary group 1

600 - 998 USD

128. vieta

Ogļracis

Kalnrūpniecība, Metalurģija

Salary group 2

127. vieta

Zvanu centra vadītājs

Augstākā vadība

Salary group 2

1 645 - 3 526 USD

126. vieta

Web dizaineris

Informācijas tehnoloģijas

Salary group 2

1 611 - 3 621 USD

1. vieta

Ģenerāldirektors, Prezidents

Augstākā vadība

Salary group 3

2 317 - 11 128 USD

Vai šis atalgojuma diapazons ir pārāk milzīgs?

Uzziniet vidējo algu jūsu reģionā, aizpildot īsu anketu

Salīdziniet savu algu ar citiem

Jūsu amatam piemēroti darba piedāvājumi:

Atrodiet sev labākus atalgojuma nosacījumus vai finansiālus un nefinansiālus ieguvumus.

Apskatieties darba piedāvājumus, kas atbilst šim amatam

Iegūstiet detalizētu informāciju par algām Jūsu valstī

Algas no darbiniekiem
Algu pārskats
Viena amata pozīcija
99,00 EUR*
Piekļuve 1 lietotājam
Ideāli piemērots vienreizējai konkrētas darba pozīcijas analīzei.