Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Augstākā vadība

Alga pozīcijai Zvanu centra vadītājs valstī Latvija

Vidējā neto mēnešalga Latvijā ir
Darbinieka algu ietekmē vairāki faktori, galvenokārt reģions, kurā viņš strādā, pieredzes ilgums, uzņēmuma lielums un citi.
Salīdziniet savu algu ar citiem cilvēkiem tajā pašā amatā un tajā pašā reģionā bez maksas un anonīmi.
80% cilvēku nopelna:
859 - 2 757 EUR
10% pelna mazāk 859 EUR
10% nopelna vairāk 2 757 EUR

Algas aptaujā ir izteiktas neto.

Pamatojoties uz Algas.lv algu aptauju, 80% cilvēku Zvanu centra vadītājs pozīcijā Latvija pelna no 859 EUR līdz 2 757 EUR katru mēnesi neto.

10% darbinieku nopelna mazāk par 859 EUR un 10% cilvēku nopelna vairāk nekā 2 757 EUR.

Aptaujas pamatā ir darbinieku dati, kas attīrīti no galējām un dublētām vērtībām. Aizpildot bezmaksas, anonīmu aptauju, jūs iegūsiet precīzāku algu salīdzinājumu ar citiem cilvēkiem, kas strādā tādā pašā amatā kā jūs.

Kādu darbu parasti veic Zvanu centra vadītājs

  • Uzraudzīt un vadīt dienas darbības klientu apkalpošanas centrā, nodrošinot efektīvu un efektīvu pakalpojumu sniegšanu.
  • Izstrādāt un ieviest stratēģiskos plānus klientu pakalpojumu uzlabošanai, darbības efektivitātes paaugstināšanai un klientu apkalpošanas centra kopējās veiktspējas uzlabošanai.
  • Vadīt, mentorēt un attīstīt augstu snieguma komandu no klientu apkalpošanas centra vadītājiem un darbiniekiem, lai sasniegtu organizācijas mērķus un uzdevumus.
  • Izveidot un uzraudzīt galvenos snieguma rādītājus (KPI), lai novērtētu klientu apkalpošanas centra operāciju efektīvitāti un kvalitāti.
  • Sadarboties ar citiem departamentiem, lai saskaņotu klientu apkalpošanas centra darbības ar uzņēmuma mērķiem un stratēģijām.
  • Ieviest nepārtrauktas uzlabošanas iniciatīvas, lai optimizētu procesus, tehnoloģijas un saskarsmi ar klientiem.
  • Vadīt budžeta plānošanu un kontroli, lai nodrošinātu klientu apkalpošanas centra operāciju rentablitāti un finansu efektīvitāti.
  • Nodrošināt atbilstību nozares regulējumiem un uzņēmuma politikai, saglabājot augstus klientu pakalpojumu un datu aizsardzības standartus.
  • Analizēt un pārskatīt klientu apkalpošanas centra snieguma rādītājus, sniedzot ieguldījumus un ieteikumus augšējai vadībai.
  • Radīt pozitīvu un motivējošu darba vidi, kas veicina komandas darbu, inovācijas un profesionālo attīstību.
  • Risināt komplikētus klientu jautājumus un sūdzības, nodrošinot apmierinošu risinājumu un klientu apmierinātību.

Uzņēmumiem - iegūstiet pārliecību, lemjot par algām

Nosakiet godīgi savu darbinieku algas. Jums palīdzēs detalizēts atalgojuma pārskats. Jums vienmēr būs pieejami atbilstoši algas dati.

Visizplatītākais darbinieka karjeras ceļš

Grafikā parādīts, kā darbinieki visbiežāk progresē karjerā. Noklikšķiniet uz amata nosaukuma, lai iegūtu sīkāku informāciju par datiem par algu.

Amats: Zvanu centra vadītājs

Amata pozīcija ir
algu klasifikatora saraksta

126. vietā

Sieviešu īpatsvars amatā

n/a

Respondenta vidējais vecums amatā

n/a

606. vieta

Aukle

Mazkvalificēts darba spēks

Salary group 1

859 - 2 757 EUR

127. vieta

Procesu inženieris

Elektronika, Enerģētika

Salary group 2

859 - 2 758 EUR

126. vieta

Zvanu centra vadītājs

Augstākā vadība

Salary group 2

859 - 2 757 EUR

125. vieta

Reklāmas vadītājs

Žurnālistika, Mediji

Salary group 2

859 - 2 757 EUR

1. vieta

Jūrnieks

Transports, Pārvadājumi, Loģistika

Salary group 3

859 - 2 757 EUR

Vai šis atalgojuma diapazons ir pārāk milzīgs?

Uzziniet vidējo algu jūsu reģionā, aizpildot īsu anketu

Salīdziniet savu algu ar citiem

Jūsu amatam piemēroti darba piedāvājumi:

Atrodiet sev labākus atalgojuma nosacījumus vai finansiālus un nefinansiālus ieguvumus.

Apskatieties darba piedāvājumus, kas atbilst šim amatam

Iegūstiet detalizētu informāciju par algām Jūsu valstī

Algas no darbiniekiem
Algu pārskats
Viena amata pozīcija
99,00 EUR*
Piekļuve 1 lietotājam
Ideāli piemērots vienreizējai konkrētas darba pozīcijas analīzei.