Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Informācijas tehnoloģijas

Alga pozīcijai Lietotāju atbalsta speciālists valstī Latvija

Vidējā neto mēnešalga Latvijā ir
Darbinieka algu ietekmē vairāki faktori, galvenokārt reģions, kurā viņš strādā, pieredzes ilgums, uzņēmuma lielums un citi.
Salīdziniet savu algu ar citiem cilvēkiem tajā pašā amatā un tajā pašā reģionā bez maksas un anonīmi.
80% cilvēku nopelna:
974 - 2 352 EUR
10% pelna mazāk 974 EUR
10% nopelna vairāk 2 352 EUR

Algas aptaujā ir izteiktas neto.

Pamatojoties uz Algas.lv algu aptauju, 80% cilvēku Lietotāju atbalsta speciālists pozīcijā Latvija pelna no 974 EUR līdz 2 352 EUR katru mēnesi neto.

10% darbinieku nopelna mazāk par 974 EUR un 10% cilvēku nopelna vairāk nekā 2 352 EUR.

Aptaujas pamatā ir darbinieku dati, kas attīrīti no galējām un dublētām vērtībām. Aizpildot bezmaksas, anonīmu aptauju, jūs iegūsiet precīzāku algu salīdzinājumu ar citiem cilvēkiem, kas strādā tādā pašā amatā kā jūs.

Kādu darbu parasti veic Lietotāju atbalsta speciālists

  • Lietotāju izpētes veikšana un interpretācija (intervijas, testēšana, datu analīze).
  • UX stratēģiju un ieteikumu izstrāde produktu izstrādei.
  • Esošo risinājumu novērtēšana (UX audits, heuristiskā analīze).
  • Sadarbība ar produktu vadītājiem un ieinteresētajām pusēm augstā līmenī.
  • UX dizaineru un izstrādātāju mentorēšana.

Uzņēmumiem - iegūstiet pārliecību, lemjot par algām

Nosakiet godīgi savu darbinieku algas. Jums palīdzēs detalizēts atalgojuma pārskats. Jums vienmēr būs pieejami atbilstoši algas dati.

Visizplatītākais darbinieka karjeras ceļš

Grafikā parādīts, kā darbinieki visbiežāk progresē karjerā. Noklikšķiniet uz amata nosaukuma, lai iegūtu sīkāku informāciju par datiem par algu.

Amats: Lietotāju atbalsta speciālists

Amata pozīcija ir
algu klasifikatora saraksta

260. vietā

Sieviešu īpatsvars amatā

0%

Respondenta vidējais vecums amatā

30

606. vieta

Aukle

Mazkvalificēts darba spēks

Salary group 1

507 - 884 EUR

261. vieta

Tehniķis

Mašīnbūve

Salary group 2

1 086 - 2 205 EUR

260. vieta

Lietotāju atbalsta speciālists

Informācijas tehnoloģijas

Salary group 2

974 - 2 352 EUR

259. vieta

Automazgātavas darbinieks

Pakalpojumi

Salary group 2

1 144 - 2 131 EUR

1. vieta

Jūrnieks

Transports, Pārvadājumi, Loģistika

Salary group 3

2 441 - 8 674 EUR

Vai šis atalgojuma diapazons ir pārāk milzīgs?

Uzziniet vidējo algu jūsu reģionā, aizpildot īsu anketu

Salīdziniet savu algu ar citiem

Jūsu amatam piemēroti darba piedāvājumi:

Atrodiet sev labākus atalgojuma nosacījumus vai finansiālus un nefinansiālus ieguvumus.

Apskatieties darba piedāvājumus, kas atbilst šim amatam

Iegūstiet detalizētu informāciju par algām Jūsu valstī

Algas no darbiniekiem
Algu pārskats
Viena amata pozīcija
99,00 EUR*
Piekļuve 1 lietotājam
Ideāli piemērots vienreizējai konkrētas darba pozīcijas analīzei.

Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes par algu amatā Lietotāju atbalsta speciālists.

Amata Lietotāju atbalsta speciālists neto alga svārstās no 855 EUR līdz 3 742 EUR mēnesī. Precīzai salīdzināšanai iesakām salīdzināt savu algu, izmantojot Algas.lv anketu, lai iegūtu precīzāku priekšstatu par algu, ņemot vērā reģionu, kurā strādājat.

Vislabāk pelnošie darbinieki amatā Lietotāju atbalsta speciālists saņem kopējo neto algu vismaz 2 352 EUR mēnesī.

10% vislabāk pelnošo darbinieku šajā amatā saņem kopējo neto algu, kas ir lielāka par 2 352 EUR mēnesī, un 10% vismazāk pelnošo saņem mazāk par 974 EUR mēnesī. Piedaloties mūsu algas aptaujā, jūs iegūsiet precīzu salīdzinājumu ar tirgus vidējo algu, ņemot vērā reģionu, kurā strādājat.

Pēc 5 gadu darba pieredzes amatā Lietotāju atbalsta speciālists nopelna 1 788 EUR mēnesī neto.

Lai sarunā par algu būtu veiksmīgi, ir nepieciešams labi sagatavoties. Mēs iesakām pievērst uzmanību šādiem aspektiem:
  • noskaidrojiet amata aktuālo tirgus vērtību – Algas.lv to var izdarīt bez maksas un anonīmi
  • uzsvērt pieredzi un sasniegumus – ir svarīgi pareizi izvēlēties sarunas laiku
  • paplašinātas atbildības – ja strādājat ārpus savas lomas vai pienākumiem
  • sagatavojiet alternatīvas – ja algu nav iespējams palielināt, ir arī citas iespējas (prēmijas, papildatvaļinājums u.c.)

Algas dati nāk no algas aptaujas, kur katrs var anonīmi salīdzināt savu algu ar citiem darbiniekiem, kas strādā tajā pašā amatā. Šos datus mēs attīrām un apstrādājam saskaņā ar mūsu metodiku. Amatam Lietotāju atbalsta speciālists pašlaik ir savākti 50 pārbaudīti respondenti.